I'm A Dreamer




Seorang pengimpi berkata:

Impian saya terlalu banyak. Impian yang banyak menjadikan saya seorang pengimpi.
Meski ianya belum tentu tercapai, kadang kedengaran seperti satu kisah dongeng. Biarkanlah pengimpi ini bermimpi. Walau seketika, biarkanlah.
Kerana si pengimpi itu tak lain tak bukan, hanya saya.
 Insan yang sentiasa mengharap.


“Mimpi hari ini, adalah kenyataan hari esok “

begitu kata Al-Banna.
Moga mimpi-mimpi itu bakal menjadi kenyataan. Ameen.
Cepat atau lambat, biar masa yang menentukan. 
Well it just a matter of time isn’t ?

Yang penting, saya tahu bermimpi. Saya punya impian.
Dan sedang BERUSAHA untuk menjadikannya satu realiti,
Dengan niat yang tersemat di dada, Ya. berniat dengan BENAR.
If Allah’s willing, Insya Allah.




Salam dari atas katil,
Winter wonderland.

Peace !